Měření spokojenosti zákazníků v maloobchodní jednotce – Hana Mrázková
Hana Mrázková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků v maloobchodní jednotce
The Customer Satisfaction Measurement in a Retail Outlet
Anotace:
Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Měření spokojenosti zákazníků v maloobchodní jednotce. Cílem mé práce bylo zjistit, jak jsou zákazníci celkově spokojeni s prodejnou. Práce se skládá ze sedmi částí. Nejdříve je sepsána charakteristika společnosti COOP a teoretických východiska trhu v maloobchodě. Následuje metodika výzkum a analýza spokojenosti zákazníků v MOJ. Na základě osobního dotazování …víceAbstract:
As a topic for my work I chose The Customer Satisfaction Measurement in a Retail Outlet. The aim of my work was to asses the overall satisfaction of customers with the selected retail outlet This work has seven capitols. At the beginning there is the characteristics of COOP company and description of teoretic retail functioning. Following is the metodics of retail outlet research. Based on personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/89372
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky
Lenka Pánková -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní prodejny
Romana Konečná -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní prodejny
Daniela Holubová -
Měření spokojenosti zákazníků bytového družstva
Petra Cabáková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký