PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA MEDIÁLNEJ STRATÉGIE PRE PODPORU SLUŽIEB ESG ZODPOVEDNOSTI – Bc. Lujza Holujová
Bc. Lujza Holujová
Bachelor's thesis
PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA MEDIÁLNEJ STRATÉGIE PRE PODPORU SLUŽIEB ESG ZODPOVEDNOSTI
PŘÍPADOVÁ STUDIE MEDIÁLNÍ STRATEGIE NA PODPORU SLUŽEB ODPOVĚDNOSTI ESG ZODPOVEDNOSTI
Anotácia:
Environmentální, sociální a správní rámec, který se používá k hodnocení obchodních postupů a výkonnosti organizace v různých aspektech udržitelnosti a etických otázkách. V teoretické části jsou uvedeny definice marketingu, postupy tvorby mediální strategie, mediální kanály a reklama pro B2B komunikaci. Tyto znalosti jsou aplikovány v praktické části zaměřené na vývoj mediální strategie pro službu …viacAbstract:
My bachelor’s thesis is concerned with the development of a media strategy to promote ESG services. An environmental, social and governance framework that is used to evaluate an organisation's business practices and performance on various aspects of sustainability and ethical issues. The theoretical part introduces the definitions of marketing, media strategy development procedures, media channels …viacAbstract:
Moja bakalárska práca sa zaoberá prípravou mediálnej stratégie na propagáciu služieb ESG. Environmentálne, sociálne a správny rámec, ktorý sa používa na hodnotenie podnikania organizácie postupov a výkonnosti v oblasti rôznych aspektov udržateľnosti a otázok etiky. Teoretická časť predstavuje definície marketingu, postupy tvorby mediálnej stratégie, mediálne kanály a reklamu pre B2B komunikáciu …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Ing. David Štěpán
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUJOVÁ, Lujza. \textit{PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA MEDIÁLNEJ STRATÉGIE PRE PODPORU SLUŽIEB ESG ZODPOVEDNOSTI}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6movb0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie social media marketingu pro e-shop
Daniela Šimůnková -
Social Media jako součást marketingové strategie
Maksim Bataev -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Návrh komunikační strategie společnosti POS media, s.r.o.
Pavel Hroch -
Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích
Tomáš Pakhoffer -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Vliv ESG skóre a úrovně vykazování ESG na finanční výkonnost vybraných průmyslových veřejně obchodovaných společností
Šárka Ustohalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva