Analýza a návrh procesů klientské spolupráce v kontextu brokerské společnosti – Bc. Jan Kutil
Bc. Jan Kutil
Master's thesis
Analýza a návrh procesů klientské spolupráce v kontextu brokerské společnosti
Process Analysis and Design of Clients' Interaction in Context of Brokerage Company
Abstract:
Práce se zabývá spoluprací zákazníka s firmou z marketingového pohledu, pohledu řízení vztahů se zákazníkem a z hlediska řízení společnosti. Dále jsou analyzovány a navrhnuty procesy této kooperace a navrženy indikátory pro jejich monitorování.Abstract:
This thesis addresses collaboration between customer and company from marketing, customer relationship management and company management point of view. It continues with process analysis and design and there are suggested indicators for process monitoring.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f10t5/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Reader: Mgr. Roman Komůrka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Problematika interkulturního managementu ve firmě Embryo SE se zaměřením na zefektivnění chodu dané společnosti
Aneta Anna Filusztková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
Management památkového objektu se zaměřením na návštěvníky se specifickými potřebami
Kristýna Dvořáková -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
Lenka MUCHOVÁ