Lenka MUCHOVÁ

Bakalářská práce

Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky

Using customer relationship management to build a brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh postupu zefektivnění řízení vztahu se zákazníky, které povedou k upevnění pozice společnosti. Cíle bude dosaženo na základě zhodnocení stávajícího řízení vztahu se zákazníkem prostřednictvím dotazníkového šetření se stávající klientelou společnosti a také šetřením uskutečněným se zaměstnanci firmy. Nedílnou součástí práce bude zmapování konkurenčního prostředí společnosti …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a procedure for increasing the efficiency of customer relationship management, which leads to the consolidation of company's position. The goal will be achieved with the use of evaluation of the current management of the relationship with the customer through a questionnaire of survey with the existing clientele of the company and also survey carried out …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MUCHOVÁ, Lenka. Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická