Strukturovaná dramatická lekce jako prostředek k zmapování pohledu žáků ZŠ na agresivitu – Mgr. Iveta Freibergová
Mgr. Iveta Freibergová
Bakalářská práce
Strukturovaná dramatická lekce jako prostředek k zmapování pohledu žáků ZŠ na agresivitu
Structured dramatic lesson as a tool for exploring the pupils' views on aggression
Anotace:
Bakalářská práce „Strukturovaná dramatická lekce jako prostředek ke zmapování pohledu žáků ZŠ na agresivitu” má za cíl zmapovat pohled žáků sedmých tříd na agresivní chování a doplnit tak již existující dříve uskutečněné výzkumy o rovinu dětského pohledu na tento jev. Práce popisuje, co si žáci představují pod slovem agresivita, jak se může agresivita projevovat a co vede agresora k tomuto patologickému …víceAbstract:
The bachelor thesis „Structured dramatic lesson as a tool for exploring the pupils‘ views on aggression“ describes the pupils‘ views on the aggressive behaviour. It also tries to add the child’s point of view to other researches dealing with that issue. The thesis describes what pupils think about the word aggression, how the aggression can be manifested, what the reason of the aggressor’s behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v68ti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2011
- Vedoucí: MgA. Lenka Remsová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radka Pavlíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenost dětí okolo patnácti let s lekcemi strukturovaného dramatu
Eva Konečná -
Sociálně patologické jednání dětí v ZŠ Náchodska
Roman Michl -
Sociálně patologické jevy se zaměřením na žáky základní školy
Renata Hronová -
Patologické jednání mladistvých, jeho příčiny a možné důsledky
Jitka TĚŽKÁ -
Dramatická výchova v kurikulu základní školy a
Vítězslav Storzer -
Dramatická výchova jako nástroj pro rozvíjení sociální kompetence u dětí s poruchou chování
Jana Zemanová -
Dramatická výchova jako prostor pro uvědomování si vlastních potřeb a hranic
Veronika WALDOVÁ -
Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku
Alžběta ZVĚŘINOVÁ