Mgr. Iveta Freibergová

Bakalářská práce

Strukturovaná dramatická lekce jako prostředek k zmapování pohledu žáků ZŠ na agresivitu

Structured dramatic lesson as a tool for exploring the pupils' views on aggression
Anotace:
Bakalářská práce „Strukturovaná dramatická lekce jako prostředek ke zmapování pohledu žáků ZŠ na agresivitu” má za cíl zmapovat pohled žáků sedmých tříd na agresivní chování a doplnit tak již existující dříve uskutečněné výzkumy o rovinu dětského pohledu na tento jev. Práce popisuje, co si žáci představují pod slovem agresivita, jak se může agresivita projevovat a co vede agresora k tomuto patologickému …více
Abstract:
The bachelor thesis „Structured dramatic lesson as a tool for exploring the pupils‘ views on aggression“ describes the pupils‘ views on the aggressive behaviour. It also tries to add the child’s point of view to other researches dealing with that issue. The thesis describes what pupils think about the word aggression, how the aggression can be manifested, what the reason of the aggressor’s behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2011
  • Vedoucí: MgA. Lenka Remsová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Radka Pavlíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta