Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry – Lucie Perglerová
Lucie Perglerová
Diplomová práce
Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry
Brand building strategy of the mark Lilien Czech Jewelry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je představit společnost P&P Jewelry s.r.o., její působení a popsat dosavadní způsob budování značky Lilien Czech Jewelry, dále zpracovat analýzu klíčových trhů a na základě výsledků vytvořit návrh nové strategie budování značky. První teoretická kapitola se věnuje specifikům budování značky a to v offline i online prostředí. V další části je charakterizován podnik P&P Jewelry …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to is to present the company P&P Jewelry Ltd., it's activities and to describe the current way of building brand Lilien Czech Jewelry, as well as an analysis of key markets and on the basis of the results to draft a new strategy of brand building. The first theoretical chapter deals with the specifics of brand building in the offline and online environments. The next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39311
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Tomáš Petruška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39311
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování osobní značky v online prostředí
Recmanová Recmanová -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Petra Kotíková -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Šárka Hótová -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Nadezhda Axyonova -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Daria Somova -
Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu
Jan Smrček -
Budování značky v digitálním prostředí
Aneta Plecová -
Budování značky zubní hygieny v online prostředí
Jakub Šťastný