Využití evolučních schémat a procedurálně generovaných modelů ve vývoji her – Bc. Monika Majorová
Bc. Monika Majorová
Diplomová práce
Využití evolučních schémat a procedurálně generovaných modelů ve vývoji her
Using of evolution schemes and procedural generated model in game developement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje software s důrazem na vývoj počítačových her. Zkoumá především techniky tvorby evolučních schémat a využití procedurálního modelování. Cílem diplomové práce je též implementace software (počítačové hry) podle design dokumentu s důrazem na využití evolučních schémat a aplikaci procedurálně generovaných modelů.Abstract:
This thesis deals with problems of software development with emphasis on computer game development. It probes especially into techniques of creating evolution schemes and usage of procedural modelling. The goal of the diploma thesis is also implementation of software (computer game) according to a design document with emphasis on usage of evolution schemes and application of procedurally generated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Brožek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJOROVÁ, Monika. \textit{Využití evolučních schémat a procedurálně generovaných modelů ve vývoji her}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/6nok5p/.
Jak správně citovat práci
Majorová, Monika. Využití evolučních schémat a procedurálně generovaných modelů ve vývoji her. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Procedurální generování voxelových struktůr
Jan Szlauer -
Procedurální generování map pro deskovou hru Dračí doupě
Jiří Kalanin -
Implementace systému pro procedurální generování herního obsahu
Zbyněk Zelinka -
Procedurální generování v Unity
Pavel Goš -
Procedurální generování měst
Pavel Hamerník -
Procedurální generování krajiny v Unity
Dennis Vymer -
Procedurální generování struktur typu dungeon
Marek Šipoš -
Procedurální generování měst
Kristián Bílý