Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu – Bohdana Anna Šafranová
Bohdana Anna Šafranová
Bakalářská práce
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu
Content analysis of sport clubs posts on social networks
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést obsahovou analýzu příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu a navrhnout kroky pro zlepšení šíření obsahu. V první kapitole bakalářské práce bude obsaženo shrnutí teoretických poznatků k problematice obsahového marketingu. Druhá kapitola bude obsahovat představení klubu, jeho způsob zaměření a aktivit a obsah pro vyhodnocení příspěvků. Třetí kapitola bude zaměřená …víceAbstract:
Aim of this bachelor thesis is to make content analysis of posts on social sites of sport club and suggest some stepst for better content spreading. In the first chapter of bachelor thesis will be summary of theoretical knowledge of content marketing field. Second chapter going to contain introduce of sport club and kinds of activity and contain for posts evaluation. Third chapter is going to be focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/r8tfc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠAFRANOVÁ, Bohdana Anna. \textit{Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6nt2ke/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém