Matyáš Kříž

Bakalářská práce

Marketing Strategy of Starbucks

Marketingová strategie Starbucks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketinovou strategií firmy Starbucks Coffe Company na českém trhu. Teoretická část práce se zabývá obecným popisem marketingového mixu, komunikačního mixu a historií společnosti. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit charakteristicky chování respondentů a jejich názor na současnou podobu marketingové komunikace společnosti.
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of Starbucks Coffe Company on the Czech market. The theoretical part is focused on the description of basic concepts like marketing mix and communication mix as well as the history of Starbucks. A questionnaire survey was also conducted with the aim of finding out why customers visit Starbucks stores, if they are aware of its sustainability commitments and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Marija Zlatić
  • Oponent: Sophia Rachner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82847