Matyáš Kříž
Bakalářská práce
Marketing Strategy of Starbucks
Marketingová strategie Starbucks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketinovou strategií firmy Starbucks Coffe Company na českém trhu. Teoretická část práce se zabývá obecným popisem marketingového mixu, komunikačního mixu a historií společnosti. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit charakteristicky chování respondentů a jejich názor na současnou podobu marketingové komunikace společnosti.Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of Starbucks Coffe Company on the Czech market. The theoretical part is focused on the description of basic concepts like marketing mix and communication mix as well as the history of Starbucks. A questionnaire survey was also conducted with the aim of finding out why customers visit Starbucks stores, if they are aware of its sustainability commitments and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Sophia Rachner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení
Anna Horňáková -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu
Bao Linh Truong -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Monika Korbelová -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova