Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. – Lucie ČERVENKOVÁ
Lucie ČERVENKOVÁ
Bakalářská práce
Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.
Improving marketing mix for services to customers of Transport company Zlín - Otrokovice s r.o.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům v podniku Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na literaturu související s tématem této práce. Část analytická se věnuje podniku, jeho historii, jeho marketingovým mixem, provedu analýzu dotazníku a interpretuji výsledky. Na …víceAbstract:
In my work I will focus on improving marketing mix and customer service in Transport company Zlín - Otrokovice s.r.o. This work has theoretical part and analytical part. Theoretical part is focuses on the literature, which connected with theme this work. Analytical part is connected with company, history, marketing mix of company and I analyze the questionnaire and I interpret the results. In conclusion …víceKlíčová slova
Marketing služeb produkt cena distribuce komunikace propagace lidé procesy chování spotřebitele
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
20954
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVENKOVÁ, Lucie. \textit{Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6o2s5z/.
Jak správně citovat práci
ČERVENKOVÁ, Lucie. Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Monika FREITHOVÁ -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova