Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy – Bc. Hana MÜLLEROVÁ
Bc. Hana MÜLLEROVÁ
Bachelor's thesis
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Children as a target group from the point of view of advertisment ethics
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat problematiku etiky dětské reklamy, dětského spotřebitele a přiblížit jeho chování v tržním prostředí. Popsat účinek propagace a reklamního působení na děti a mládež. Teoretická část se zabývá psychologií spotřebitele, právní úpravou rekla-my a etickým kodexem. V praktické části jsou analýzy marketingového a reklamního pů-sobení na děti, postoj rodičů k dětským reklamám …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the problem of child advertising ethics, child as a consumer and to give a closer look on child's behaviour in the market environment. Then to define the effect of promotion and advertising impact on children and teenagers. Theoretical part deals with psychology of the consumer, legal form of the advertisment and with the ethical codex. Analytic part present …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7476
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÜLLEROVÁ, Hana. Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Organizace a průběh Festivalu filmů pro děti a mládež v Gottwaldově mezi lety 1975 a 1989
Jiří Lán -
Teodor Schnitzer a slovenská knižná ilustrácia pre deti a mládež v 60. a 70. rokoch 20. storočia
Marianna Babjaková -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Spolupráce jako nástroj pedagoga a kurátora pro děti a mládež z hlediska moderní a postmoderní perspektivy
Michal Pléha -
Nízké lanové překážky a jejich využití v různých typech vzdělávacích zařízení a institucí pro děti a mládež
Vít Bielka -
Nástroje podpory cestování dětí a mládeže a požadavky tohoto segmentu na ubytovací a stravovací zařízení
Jana Maršálková -
Filmové ceny a ekonómia prestíže: Festival filmov pre deti a mládež v Gottwaldove 1961–1989
Barbara Bahnová