Anna KRASIJOVÁ

Bakalářská práce

Hodnocení kvality podniků služeb cestovního ruchu

Quality assessment of the tourism service businesses
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení s Českým systémem kvality služeb a jeho následná aplikace ve vybraném podniku. První část bakalářské práce vymezuje problematiku služeb cestovního ruchu, marketingový mix služeb a kvalitu služeb v České republice. Druhá část se zabývá Českým systémem kvality služeb, popisuje jeho požadavky na získání certifikátu kvality. Následně je tento systém aplikován ve vybraném …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is introduction of the Czech service quality system and utilization of the system in the specific business. First part of the thesis defines the problematics of tourism services, marketing mix of services and service quality in the Czech Republic. The second part deals with the Czech service quality system and describes the requirements to aquire the quality certificate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRASIJOVÁ, Anna. Hodnocení kvality podniků služeb cestovního ruchu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/