Hodnocení kvality podniků služeb cestovního ruchu – Anna KRASIJOVÁ
Anna KRASIJOVÁ
Bakalářská práce
Hodnocení kvality podniků služeb cestovního ruchu
Quality assessment of the tourism service businesses
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení s Českým systémem kvality služeb a jeho následná aplikace ve vybraném podniku. První část bakalářské práce vymezuje problematiku služeb cestovního ruchu, marketingový mix služeb a kvalitu služeb v České republice. Druhá část se zabývá Českým systémem kvality služeb, popisuje jeho požadavky na získání certifikátu kvality. Následně je tento systém aplikován ve vybraném …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is introduction of the Czech service quality system and utilization of the system in the specific business. First part of the thesis defines the problematics of tourism services, marketing mix of services and service quality in the Czech Republic. The second part deals with the Czech service quality system and describes the requirements to aquire the quality certificate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRASIJOVÁ, Anna. Hodnocení kvality podniků služeb cestovního ruchu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Analýza systémů kvality v zahraničí a tvorba budoucího modelu pro Český systém kvality služeb
Kateřina Nemravová -
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
Jana Plátenková -
Dopady implementace Českého systému kvality služeb
Tereza Ostřanská -
Český systém kvality služeb v cestovním ruchu
Erika Svobodová -
Metodika interních auditů kvality dle normy ISO 19011 v systému managementu kvality firmy Fresenius Medical Care Česká republika, spol. s r.o.
Ivana Hroudová -
Český systém kvality služeb
Tomáš Semerád -
Systém řízení kvality v odvětví zdravotnictví
Iveta Kleinová -
Řízení kvality jako nástroj pro zajištění konkurenceschopnosti poskytovatelů služeb v cestovním ruchu
Jana NOVOTNÁ