Didaktická analýza vybraného tematického celku – Ing. Tereza Ferencová
Ing. Tereza Ferencová
absolventská práce studenta CŽV
Didaktická analýza vybraného tematického celku
Didactic analysis of selected thematic unit
Anotace:
Hlavním cílem závěrečné práce byla vlastní doporučení, která by měla vést ke zkvalitnění výchovně vzdělávacího procesu v rámci vyučovací jednotky tematického celku s názvem Fotosyntéza. V teoretické části práce byla vytvořena teoretická základna pojmů charakterizující didaktiku a didaktický proces, kurikulární dokumenty, z nichž vychází příprava učitele a samotnou didaktickou analýzu, která se skládá …víceAbstract:
The main goal of the Final thesis was its own recommendations, which should lead to the improvement of the educational process within the teaching unit of the thematic unit called Photosynthesis. In the theoretical part of the work, a theoretical base of terms characterizing didactics and the didactic process, curricular documents, which are the basis for teacher preparation, and the didactic analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková, Ph.D.
- Oponent: Anna Vozková, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FERENCOVÁ, Tereza. \textit{Didaktická analýza vybraného tematického celku}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6o8l9q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková
Název
Vložil
Vloženo
Práva