Návrh marketingové strategie na sociálních sítích se zaměřením na Instagram – Bc. Gabriela Janyševa
Bc. Gabriela Janyševa
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie na sociálních sítích se zaměřením na Instagram
Suggestion of marketing strategy on Social Media focused on Insatgram
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá problematikou online marketingu na sociálních sítích Youtube, Facebook a Instagram. Cílem práce je doporučit a navrhnout taková opatření marketingové strategie, která dokáže oslovit na sociálních sítích jak mladší tak i starší cílovou skupinu. Měřitelným cílem jsou jednotlivé metriky na sociálních sítích, zvýšení pozitivní ohlasů pod příspěvky společnosti AB a zvýšení počtu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with online marketing activities and strategy on the social media networks such as YouTube, Facebook and Instagram.The aim of this work is to recommend and propose such marketing strategy measures that can address both younger and older target groups on social networks. The measurable goals are individual metrics on social networks, an increase in positive responses to AB's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Operativní leasing jako forma užívání osobního automobilu, nabízený firmou Škoda Auto a. s. pro retailové zákazníky
Denisa Cejnarová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova