Anna Marenčáková

Bakalářská práce

Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka

Destination Marketing of Vizovice and Slušovice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá destinačním marketingem a managementem mikroregionů Vizovicka a Slušovicka ve Zlínském kraji. Teoretická část práce vysvětluje pojmy z marketingu i cestovního ruchu. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum a SWOT analýza regionů. Především na základě těchto analýz je nalezena esence této oblasti, která je základem pro vytvoření dlouhodobé kampaně na podporu turismu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with destination marketing and management of microregions Vizovicka and Slušovicka in the Zlín region. The theoretical part of the thesis explains the concepts of marketing and tourism. In the practical part, qualitative research and SWOT analysis of regions is performed. Above all, based on these analyzes, the essence of this area is found, which is the basis for creating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marenčáková, Anna. Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace