Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka – Anna Marenčáková
Anna Marenčáková
Bakalářská práce
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Destination Marketing of Vizovice and Slušovice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá destinačním marketingem a managementem mikroregionů Vizovicka a Slušovicka ve Zlínském kraji. Teoretická část práce vysvětluje pojmy z marketingu i cestovního ruchu. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum a SWOT analýza regionů. Především na základě těchto analýz je nalezena esence této oblasti, která je základem pro vytvoření dlouhodobé kampaně na podporu turismu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with destination marketing and management of microregions Vizovicka and Slušovicka in the Zlín region. The theoretical part of the thesis explains the concepts of marketing and tourism. In the practical part, qualitative research and SWOT analysis of regions is performed. Above all, based on these analyzes, the essence of this area is found, which is the basis for creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marenčáková, Anna. Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda