Bc. Petra Svobodová

Master's thesis

Neuromarketing a reklama

Neuromarketing and advertisement
Abstract:
Reklama je forma komunikace obsahující reklamní sdělení, které má informovat určitou cílovou skupinu a ovlivnit ji tak, aby si daný výrobek či službu koupila nebo alespoň měla o něm dobré smýšlení. Avšak co ovlivňuje naše spotřební chování, jaký musí produkt být, aby v nás vyvolal potřebu jej vlastnit a zda stačí klasická forma reklamy, jak jsme ji dosud znali? Na tyto otázky nám může odpovědět nejmladší …more
Abstract:
Advertising is a form of communication containing the advertisement is to inform the target group and affect it so that the product or service purchased, or at least it should have a good mentality. But what influences our consumer behavior, what the product must be in the U.S. provoked the need to own and that just a classic form of advertising as we know it yet? To these questions we can answer the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní