Bc. Petra Svobodová
Diplomová práce
Neuromarketing a reklama
Neuromarketing and advertisement
Anotace:
Reklama je forma komunikace obsahující reklamní sdělení, které má informovat určitou cílovou skupinu a ovlivnit ji tak, aby si daný výrobek či službu koupila nebo alespoň měla o něm dobré smýšlení. Avšak co ovlivňuje naše spotřební chování, jaký musí produkt být, aby v nás vyvolal potřebu jej vlastnit a zda stačí klasická forma reklamy, jak jsme ji dosud znali? Na tyto otázky nám může odpovědět nejmladší …víceAbstract:
Advertising is a form of communication containing the advertisement is to inform the target group and affect it so that the product or service purchased, or at least it should have a good mentality. But what influences our consumer behavior, what the product must be in the U.S. provoked the need to own and that just a classic form of advertising as we know it yet? To these questions we can answer the …víceKlíčová slova
Klíčová slova Komunikace limbické typy motivace mozek neuromarketing podprahová reklama psychologie reklama reklamní kampaň spotřební chování umístění produktu. Keywords Communication limbic types motivation brain subliminal advertising psychology advertising advertising campaign consumer behaviour product placement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0qka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Pavla Štrachová -
Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele
Tereza Slováčková -
Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem
Klára Baláková -
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Jan Hrubeš -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Marek Putna -
Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
Jakub Němčík -
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Kateřina Šauerová