Bc. Kristýna Dvořáčková

Diplomová práce

Influencer marketing

Influencer marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá dopadem principů přesvědčování využívaných v influencerských sděleních na Instagramu na vnímání značky. V teoretické části jsou shrnuty klíčové poznatky o vnímání značek, influencer marketingu, Cialdiniho principech přesvědčování a reklamních a osobních apelech. V praktické části je provedena obsahová analýza realizovaných hloubkových rozhovorů s uživateli Instagramu …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the impact of principles of persuasion used in influencers' messages on Instagram on brand perception. The theoretical part summarizes the key findings on brand perception, influencer marketing, Cialdini’s principles of persuasion and advertising and personal appeals. The practical part is a content analysis of in-depth interviews with Instagram users aged 15-29, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta