Markéta Jirecová

Diplomová práce

Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce

Factors influencing consumer behaviour when buying cosmetic products in e-commerce
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce. Cílem práce je identifikovat a pro-zkoumat klíčové determinanty, které formují nákupní rozhodnutí spotřebitelů v digitálním prostředí. Mezi hlavní zkoumané faktory patří vliv digitálních platforem, sociálních médií, kulturní a sociodemografické charakteristiky a psychologické …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of factors influencing consumer behaviour when buying cosmetic products in e-commerce. The aim of the thesis is to identify and explore the key determinants that shape consumer purchasing decisions in the digital environment. The main factors examined include the influence of digital platforms, social media, cultural and socio-demographic characteristics and psychological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94546