Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce – Markéta Jirecová
Markéta Jirecová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Factors influencing consumer behaviour when buying cosmetic products in e-commerce
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce. Cílem práce je identifikovat a pro-zkoumat klíčové determinanty, které formují nákupní rozhodnutí spotřebitelů v digitálním prostředí. Mezi hlavní zkoumané faktory patří vliv digitálních platforem, sociálních médií, kulturní a sociodemografické charakteristiky a psychologické …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of factors influencing consumer behaviour when buying cosmetic products in e-commerce. The aim of the thesis is to identify and explore the key determinants that shape consumer purchasing decisions in the digital environment. The main factors examined include the influence of digital platforms, social media, cultural and socio-demographic characteristics and psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94546
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Work life balance se zaměřením na digitální nomádství
Alice Chalupská -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Návrh digitální služby pro kavárny – projekt Cvakačka
Zdeněk Studený -
Rozvoj digitální gramotnosti studentů očima učitelů
Daniela Boudová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň