Ing. Martina Toufarová

Diplomová práce

Analýza možností využití a efektů 3D reklamy

Analysis of Usage Possibilities and Effects of 3D Advertisement
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována analýze možností, které skrývá pojem 3D reklama. Vedle určení pozice třídimenzionální reklamy v marketingu, vymezení samotného pojmu a úvodu do problematiky, je věnován prostor také přiblížení českého trhu reklamních předmětů a rozboru účinků 3D reklamy. V další části práce je popsáno několik firem. Každý podnik je nejprve představen, poté je analyzováno jakou roli …více
 

Klíčová slova

reklama marketing 3D reklama veletrh
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. Karel Mráček, CSc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance