Analýza možností využití a efektů 3D reklamy – Ing. Martina Toufarová
Ing. Martina Toufarová
Diplomová práce
Analýza možností využití a efektů 3D reklamy
Analysis of Usage Possibilities and Effects of 3D Advertisement
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována analýze možností, které skrývá pojem 3D reklama. Vedle určení pozice třídimenzionální reklamy v marketingu, vymezení samotného pojmu a úvodu do problematiky, je věnován prostor také přiblížení českého trhu reklamních předmětů a rozboru účinků 3D reklamy. V další části práce je popsáno několik firem. Každý podnik je nejprve představen, poté je analyzováno jakou roli …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aiajk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
- Vedoucí: Ing. Karel Mráček, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
3D grafika v komerční reklamě
Jan Harák -
Aplikace projektového řízení ve vybrané 3D tiskové společnosti
Matěj Kyjanica -
Informační systém pro veletrh JobChallenge
Tomáš Pouzar -
Veltruský hospodářský veletrh v roce 1754 a jeho dopad na výstavnictví a hospodářství v českých zemích
Kristýna Krupková -
Realizace veletržního stánku JAMU pro veletrh Theatre Tech 2014
Václav Olšar -
Vianočný veletrh Christmas world 2020
Ľudmila Valentínová -
Zahraniční veletrh jako nástroj k mezinárodní expanzi české firmy
Veronika Krejčíková -
Návrh veletržního stánku UTB pro vysokoškolský veletrh Gaudeamus
Filip Vltavský