Analýza faktorů ovlivňujících image maloobchodní jednotky – Iva Jurošková
Iva Jurošková
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících image maloobchodní jednotky
Analysis of Factors Affecting the Image of the Retail Unit
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují image maloobchodní jednotky, kdy analyzuje dva stěžejní vlivy, které ovlivňují image daného hypermarketu nejvíce, a to zaměstnance a zákazníky. Cílem práce je zjistit nedostatky a aspekty, které negativně působí na image společnosti. V první části bakalářské práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice ovlivňování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the factors that influence the image of the retail unit, analyzing the two main influences that affect the image of the given hypermarket most, namely the employees and the customers. The aim of the thesis is to identify deficiencies and aspects that negatively affect the image of society. The first part of the bachelor's thesis explains the theoretical background, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/118278
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Miluše Hluchníková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Profesní image všeobecných sester
Maxim Ipati -
Body image jako faktor ovlivňující frekvenci nakupování
Dominika Krejčová -
Image Univerzity obrany
Veronika Seménková -
Památky UNESCO a jejich vliv na image destinace
Kristýna Karli -
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
Jakub Haňka -
Faktory ovlivňující výběr maloobchodních jednotek pro nákup potravin
Eva KOCAROVÁ -
Mikro a makroekonomické aspekty řízení podniku
Marek Prokop -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová