Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce – Bc. Jana Bedřichová
Bc. Jana Bedřichová
Master's thesis
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Proposal of marketing and communication strategy for the HANAJANA Swimwear brand in e-commerce
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce na rok 2023. Práce je členěná na tři části, a to na teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část práce za pomocí odborných východisek rozšiřuje povědomí o tématech jako jsou online marketing, marketingová a komunikační strategie, e-commerce a udržitelná móda. Analytická …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the proposal of marketing and communication strategy for the HANAJANA Swimwear brand in e-commerce for 2023. This thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and proposal. The theoretical part of the thesis, with the help of theoretical background, expands the understanding of topics such as online marketing, marketing strategies, as well as communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář