Strategická analýza podniku Moser, a.s. – Hai Nhi Le
Hai Nhi Le
Bakalářská práce
Strategická analýza podniku Moser, a.s.
Strategic analysis of the company MOSER, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení podniku MOSER, a.s. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána základní terminologie a v části praktické je teorie aplikována. Práce se zabývá analýzou vnějšího okolí podniku a analýzou vnitřních zdrojů a schopností podniku, kde jsou použity metody PESTEL analýza …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify the strengths and weaknesses, opportunities and threats of the company MOSER, a.s. The bachelor thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part describes the basic terminology and the practical part applies the theory. The thesis deals with the analysis of the external environment of the company and the analysis of internal
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Patrik Sieber
- Oponent: Michele Stasa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83881
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová