Způsoby prostředkování umění žákům v hodině VV na 2. stupni základní školy – Nathalie VAN ZUTPHENOVÁ
Nathalie VAN ZUTPHENOVÁ
Bakalářská práce
Způsoby prostředkování umění žákům v hodině VV na 2. stupni základní školy
Ways of mediating art to the pupils in the art lesson on the primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na možné pohledy na zprostředkování umění žákům druhého stupně základní školy a možnosti propojení školní a galerijní pedagogiky. V první části je vymezen pojem edukace, galerijní pedagogika a výtvarná výchova. Dále se představuje role lektora a galerijního pedagoga a role učitele výtvarné výchovy na druhém stupni základní školy. Cílem druhé části bakalářské práce je zjistit …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on possible views of mediating art to pupils in the 2nd grade of primary school and the possibilities of connecting school and gallery pedagogy. The first part defines the concept of education, gallery pedagogy and art education. It also introduces the role of a lecturer of a gallery teacher and the role of a teacher of art education at the 2nd level of primary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr., BcA. Marie Bajnarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAN ZUTPHENOVÁ, Nathalie. Způsoby prostředkování umění žákům v hodině VV na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Školní zahrada jako připravené prostředí pro vzdělávání a rozvoj dítěte
Zdeňka Kosková -
Školní připravenost dětí z bilingvního prostředí na vstup do primárního vzdělávání
Lada STARÁ -
Proměny obrazu/Obrazy proměn – pracovní listy ke stálé expozici Galerie moderního umění v Hradci Králové
Aneta Patková -
Děti v muzeu - Doprovodný program v galerii moderního " POJĎTE SI HRÁT DO GALERIE aneb V GALERII NENÍ NUDA!"
Eva Rémišová