Genderové stereotypy v reklamě – Bc. Alena BLAUDEOVÁ
Bc. Alena BLAUDEOVÁ
Master's thesis
Genderové stereotypy v reklamě
Gender stereotypes in advertising
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o současné situaci v reklamách a během televizního vysílání v oblasti genderu. Toto téma se týká každého z nás, jelikož jsme stále vystavování genderových předsudkům a zobrazování genderových stereotypů nejen v médiích. V první kapitole je seznámení se základními pojmy genderu, jako je pojem gender sám, dále genderové stereotypy, genderové role a další. Dále jsou zde …viacAbstract:
This thesis discusses the current situation in commercials and in television broadcasting in the area of gender. This topic applies to each of us , as we are constantly exposed to gender bias and gender stereotypes not only in the media. The first chapter is an introduction to the basic concepts of gender, such as the notion of gender itself , as well as gender stereotypes , gender roles , and more …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Zverejniť od: 11. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Denisa Labischová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAUDEOVÁ, Alena. Genderové stereotypy v reklamě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / matematika - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
Kristýna Zumrová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Gender representation in the media and how this affects descriptive representation of woman in parliaments
Eliza Archer