Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných středních škol – Terezie Jáchimová
Terezie Jáchimová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných středních škol
Communication Strategy Draft for ACP Traductera, s.r.o. for Human Resources Gaining in the Frame of Secondary Schools
Abstract:
Práce vychází z úzkých vazeb mezi získáváním lidských zdrojů a marketingovou komunikací. Jejím cílem je navrhnout a ověřit vhodné postupy k vytvoření dostatečného povědomí o společnosti ACP Traductera, s.r.o. u příslušných cílových skupin, zdrojů potenciálních kvalitních zaměstnanců na místním trhu práce. Cílovou skupinou jsou studenti vybraných středních škol v Jindřichově Hradci a okolí.Abstract:
The thesis is based on close relationship between human resources and marketing communication. The aim of this work is to design and validate appropriate methods for promoting the company ACP Traductera s.r.o. among relevant focus groups, the sources of potential quality employees on the labour market. The focus group in question consists of the students of chosen high schools in Jindřichův Hradec …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21769
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Oldřich Syrovátka
- Reader: Radka Vegrichtová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÁCHIMOVÁ, Terezie. \textit{Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v~rámci vybraných středních škol}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2008. Available from: https://theses.cz/id/6q0ozx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21769
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík