Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných středních škol – Terezie Jáchimová
Terezie Jáchimová
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných středních škol
Communication Strategy Draft for ACP Traductera, s.r.o. for Human Resources Gaining in the Frame of Secondary Schools
Anotace:
Práce vychází z úzkých vazeb mezi získáváním lidských zdrojů a marketingovou komunikací. Jejím cílem je navrhnout a ověřit vhodné postupy k vytvoření dostatečného povědomí o společnosti ACP Traductera, s.r.o. u příslušných cílových skupin, zdrojů potenciálních kvalitních zaměstnanců na místním trhu práce. Cílovou skupinou jsou studenti vybraných středních škol v Jindřichově Hradci a okolí.Abstract:
The thesis is based on close relationship between human resources and marketing communication. The aim of this work is to design and validate appropriate methods for promoting the company ACP Traductera s.r.o. among relevant focus groups, the sources of potential quality employees on the labour market. The focus group in question consists of the students of chosen high schools in Jindřichův Hradec …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21769
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Oldřich Syrovátka
- Oponent: Radka Vegrichtová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÁCHIMOVÁ, Terezie. \textit{Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v~rámci vybraných středních škol}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/6q0ozx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21769
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík