Potenciál rozvoje cestovního ruchu se zaměřením na nový produkt – Eva Nguyenová
Eva Nguyenová
Bachelor's thesis
Potenciál rozvoje cestovního ruchu se zaměřením na nový produkt
Potential of tourism development focusing on a new product
Abstract:
Účelem této bakalářské práce je analyzovat a popsat kočičí kavárny jako produkt cestovního ruchu. Cílem je stanovit, jestli jsou zařízení turismu přínosná a jestli jsou dostatečně propagována, aby byly v povědomí veřejnosti. Ke zjištění těchto údajů je proveden kvantitativní výzkum. Výsledky šetření se opírají o shromážděná data v teoretické části. Jsou zde nastíněny relevantní aspekty marketingu jako …moreAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyse and describe cat cafés as a product of tourism. The objective is to determine whether they are beneficial to tourism and if they are promoted sufficiently, to raise awareness. Quantitative research is realized to ascertain the information. The results of the survey are based on the data gathered in the theoretical part. Relevant aspects of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11927
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
- Reader: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYENOVÁ, Eva. \textit{Potenciál rozvoje cestovního ruchu se zaměřením na nový produkt}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6q14sw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu
Patrik Tomšů -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe
Nela Trebatická -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingový plán pro Cafe 2
Marie Zbořilová -
„Start-up cafe“-new ideas for automotive business in Northern Bohemia
Denys Levchenko -
Multifunctional Cafe in Ostrava
Mehmet Burak Bozgac -
Marketingová strategie kavárny EBE Cafe
Natálie Ševčíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights