Výuka elementárního čtení a psaní žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách běžného vzdělávacího proudu – Mgr. Taťána Dostálová
Mgr. Taťána Dostálová
Diplomová práce
Výuka elementárního čtení a psaní žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách běžného vzdělávacího proudu
Teaching of Elementary Reading and Writing of Pupils with Special Educational Needs in Schools of Current Flow
Anotace:
Tématem diplomové práce je výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu elementárního čtení a psaní. Teoretická část práce obsahuje základní poznatky zabývající se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část je věnována výzkumnému šetření, které má za cíl zjistit, jak je zabezpečeno vyučování elementárního čtení a psaní pro žáky se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
The topic of the thesis is the teaching of pupils with special educational needs in subject of elementary reading and writing. The theoretical part contains basic information about education of pupils with special educational needs. The practical part is devoted to the research, which aims to identify how is provided teaching of elementary reading and writing for pupils with special educational needs …víceKlíčová slova
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami metody výuky čtení a psaní syntetické analytické analyticko-syntetické integrace a inkluze systém vzdělávání pupil with special educational needs methods of teaching reading and writing synthetic analytical analytical and synthetic integration and inclusion education system.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mnf94/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSTÁLOVÁ, Taťána. \textit{Výuka elementárního čtení a psaní žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách běžného vzdělávacího proudu}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/6q8fzu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA