Mgr. Jan Glabazňa
Master's thesis
Proč nemáme stejnou funkční gramotnost?
Why we do not have the same functional literacy?
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se věnuje funkční gramotnosti dospělých. Teoretická část zahrnuje vymezení funkční gramotnosti, její zdroje, důsledky a také prostředky rozvoje. Dále se práce zaměřuje na problematiku nerovného rozložení funkční gramotnosti v populaci. Záměrem práce je nalézt rozdíly ve specifikách životních drah osob se znaky nízké a vysoké úrovně funkční gramotnosti. Pro zjištění …moreAbstract:
This master thesis is focusing on the functional adult literacy. Its definition, sources, results and means of development are stated in the theoretical part. Furthermore, the issue of unequal distribution of the functional adult literacy in the population is described in the next part. The main goal of the thesis is to find differences in specific lifeways of persons with the low and high level of …moreKeywords
funkční gramotnost dospělých osoba se znaky nízké úrovně funkční gramotnosti osoba se znaky vysoké úrovně funkční gramotnosti gramotnostní dovednosti PIAAC biografie functional adult literacy person with the low level of functional literacy person with the high level of functional literacy functional skills life story method
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r1yaa/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Reader: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Andragogy
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Analýza týmu podle Belbinovy teorie ve vztahu se znaky úspěšného
Klára Štekrová -
Analytická studie tvorby studia UPA - shodné a rozdílné znaky v porovnání se studiem Walt Disney
Petr Jaroš -
Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na II. stupni základní školy
Dominika KURÁKOVÁ -
Cesty ke zvyšování funkční gramotnosti dospělých
Veronika Trochtová -
Rozvíjení funkční gramotnosti v rámci vzdělávacího oboru Dějepis z pohledu vyučujících
Matěj ŠOLC -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti ve 2. vzdělávacím období s využitím regionálních textů
Markéta Vorlická