Josef Rais
Master's thesis
Systémové řešení brandingu v online prostředí
Systems solution of branding in online setting
Abstract:
Tato práce se zabývá budováním značky na internetu a možnostmi, které do tohoto odvětví může přinést zapojení systémových metodologií. V marketingu je běžně používána SWOT analýza, ta je však zaměřena čistě na zhodnocení současného stavu. Navíc zde chybí rámec pro propojení brandingu s marketingem. Jako doplnění tradičních přístupů byla použita metodologie Critical Systems Heuristics (CSH), ve které …moreAbstract:
This thesis if focused on brand building on the internet and possibilities brought to this filed by usage of systems methodologies. SWOT analysis is widely used in marketing, but it is focused solely on evaluating the current state of things and there is no formal framework to connect branding with marketing. Critical Systems Heuristics (CSH) methodology is used to supplement traditional marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49329
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Tomáš Sigmund
- Reader: Radim Čermák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49329
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Analýza fluktuace s využitím exaktních systémových přístupů
Petra Slanařová -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova