Systémové řešení brandingu v online prostředí – Josef Rais
Josef Rais
Master's thesis
Systémové řešení brandingu v online prostředí
Systems solution of branding in online setting
Anotácia:
Tato práce se zabývá budováním značky na internetu a možnostmi, které do tohoto odvětví může přinést zapojení systémových metodologií. V marketingu je běžně používána SWOT analýza, ta je však zaměřena čistě na zhodnocení současného stavu. Navíc zde chybí rámec pro propojení brandingu s marketingem. Jako doplnění tradičních přístupů byla použita metodologie Critical Systems Heuristics (CSH), ve které …viacAbstract:
This thesis if focused on brand building on the internet and possibilities brought to this filed by usage of systems methodologies. SWOT analysis is widely used in marketing, but it is focused solely on evaluating the current state of things and there is no formal framework to connect branding with marketing. Critical Systems Heuristics (CSH) methodology is used to supplement traditional marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49329
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: Tomáš Sigmund
- Oponent: Radim Čermák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49329
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza fluktuace s využitím exaktních systémových přístupů
Petra Slanařová -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova