Josef Rais

Diplomová práce

Systémové řešení brandingu v online prostředí

Systems solution of branding in online setting
Anotace:
Tato práce se zabývá budováním značky na internetu a možnostmi, které do tohoto odvětví může přinést zapojení systémových metodologií. V marketingu je běžně používána SWOT analýza, ta je však zaměřena čistě na zhodnocení současného stavu. Navíc zde chybí rámec pro propojení brandingu s marketingem. Jako doplnění tradičních přístupů byla použita metodologie Critical Systems Heuristics (CSH), ve které …více
Abstract:
This thesis if focused on brand building on the internet and possibilities brought to this filed by usage of systems methodologies. SWOT analysis is widely used in marketing, but it is focused solely on evaluating the current state of things and there is no formal framework to connect branding with marketing. Critical Systems Heuristics (CSH) methodology is used to supplement traditional marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Radim Čermák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49329