Rodinné podmínky facilitující vzdělávání romských dětí prostřednictvím analýzy projektu "Domácí učitel" – Mgr. Radka Pavlíčková, Ph.D.
Mgr. Radka Pavlíčková, Ph.D.
Disertační práce
Rodinné podmínky facilitující vzdělávání romských dětí prostřednictvím analýzy projektu "Domácí učitel"
Family conditions which facilitate education of gipsy children through the analysis of the project called "Home Teacher"
Anotace:
Disertační práce zpracovává téma rodinných podmínek, které facilitují vzdělávání romských dětí, prostřednictvím analýzy projektu ,,Domácí učitel“. Teoretická část je věnována popisu životního stylu romské populace, který v sobě zahrnuje stručný historický kontext a způsob života romské komunity, jejich vztahy, tradice a zvyky, specifikuje odlišnosti rodinných podmínek romského etnika a majoritní společnosti …víceAbstract:
This dissertation deals with family conditions which facilitate education of gipsy children, through the analysis of project called "Home Teacher". The theoretical part is devoted to describing lifestyle of gipsy population; it means the description which includes a brief historical context and the way of life concerning the gipsy community, their relationships, traditions and customs. It also specifies …víceKlíčová slova
Romové rodina rodinné podmínky vzdělávání učitel rodič doučování vzdělávací strategie multikulturní výchova asistent pedagoga dramatická výchova artefiletika kvalitativní výzkum zakotvená teorie Gipsies family family conditions education teacher parent tutoring educational strategies multicultural education teacher´s assistant drama artephiletics qualitative research grounded theory.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ehrdy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 4. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D., prof. PhDr. Josef Maňák, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍČKOVÁ, Radka. \textit{Rodinné podmínky facilitující vzdělávání romských dětí prostřednictvím analýzy projektu ''Domácí učitel''}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/6qczao/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Educational Framework and Multicultural Education for Basic Schools
Eva Forejtková -
Teaching Multicultural Education via Techniques of Drama Education
Mária Tömösváryová -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Asistent pedagoga
Jana JANKOVÁ