Bc. Věra Kotálová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve vybraném subjektu. Jako cílový subjekt jsem si zvolila společnost s ručením omezeným KMP Bürotechnik. Cílem této práce je provést analýzu a kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového mixu a komunikačního mixu ve zmíněné společnosti a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce se dělí na dvě …více
Abstract:
Abstract This bachelor’s thesis is focused on the marketing mix analysis in the selected subject. I have chosen KMP Bürotechnik, Ltd. as the target subject of my work. The aim of this thesis is to perform an analysis and critical evaluation of current marketing mix tools and communication mix of the company and to suggest possible measures to be taken based on the results. The thesis is divided into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma