Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Věra Kotálová
Bc. Věra Kotálová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve vybraném subjektu. Jako cílový subjekt jsem si zvolila společnost s ručením omezeným KMP Bürotechnik. Cílem této práce je provést analýzu a kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového mixu a komunikačního mixu ve zmíněné společnosti a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce se dělí na dvě …moreAbstract:
Abstract This bachelor’s thesis is focused on the marketing mix analysis in the selected subject. I have chosen KMP Bürotechnik, Ltd. as the target subject of my work. The aim of this thesis is to perform an analysis and critical evaluation of current marketing mix tools and communication mix of the company and to suggest possible measures to be taken based on the results. The thesis is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/snhpm/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie pro společnost Penam se zaměřením na věkovou skupinu 19- 25 let
Alena Lukačková -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový mix vybrané firmy
Michal Benák -
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Karla Marcínová -
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman -
Cena díla a platební podmínka v režimu FIDIC
Michal Kámen -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová