Bc. Věra Kotálová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve vybraném subjektu. Jako cílový subjekt jsem si zvolila společnost s ručením omezeným KMP Bürotechnik. Cílem této práce je provést analýzu a kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového mixu a komunikačního mixu ve zmíněné společnosti a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce se dělí na dvě …more
Abstract:
Abstract This bachelor’s thesis is focused on the marketing mix analysis in the selected subject. I have chosen KMP Bürotechnik, Ltd. as the target subject of my work. The aim of this thesis is to perform an analysis and critical evaluation of current marketing mix tools and communication mix of the company and to suggest possible measures to be taken based on the results. The thesis is divided into …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích