Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Věra Kotálová
Bc. Věra Kotálová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Anotácia:
Abstrakt Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve vybraném subjektu. Jako cílový subjekt jsem si zvolila společnost s ručením omezeným KMP Bürotechnik. Cílem této práce je provést analýzu a kriticky zhodnotit stávající nástroje marketingového mixu a komunikačního mixu ve zmíněné společnosti a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce se dělí na dvě …viacAbstract:
Abstract This bachelor’s thesis is focused on the marketing mix analysis in the selected subject. I have chosen KMP Bürotechnik, Ltd. as the target subject of my work. The aim of this thesis is to perform an analysis and critical evaluation of current marketing mix tools and communication mix of the company and to suggest possible measures to be taken based on the results. The thesis is divided into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/snhpm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie pro společnost Penam se zaměřením na věkovou skupinu 19- 25 let
Alena Lukačková -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix vybrané firmy
Michal Benák -
Návrh distribučního mixu pro vybraný hotel
Aleksey Ivanov -
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman -
Cena díla a platební podmínka v režimu FIDIC
Michal Kámen