Wave Function Collapse Asset Generation – Bc. Vojtěch Struhár
Bc. Vojtěch Struhár
Bakalářská práce
Wave Function Collapse Asset Generation
Wave Function Collapse Asset Generation
Anotace:
V této práci navrhnu a vyvinu dostupný způsob generování 3D struktur složených z menších dílků v podobě pluginu do herního enginu Unity. Plugin generuje herní prvky pomocí obměny algoritmu Wave Function Collapse, která je adaptovaná pro 3D. Plugin také obsahuje uživatelsky přívětivé rozhraní pro veškeré nastavení procesu generování. Výsledný nástroj umožňuje vytváření herních objektů skládáním dílků …víceAbstract:
In this thesis, I create an accessible way of generating 3D structures composed of smaller mesh tiles via a plugin for the Unity game engine. The plugin features an adaptation of the Wave Function Collapse algorithm for 3D asset generation. It also includes a user-friendly editor for configuring the generation process. This enables the creation of assets by procedurally assembling mesh tilesets.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ogid5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Pagáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Procedurální generování voxelových struktůr
Jan Szlauer -
Procedurální generování voxelových struktůr
Jan Szlauer -
Blender plugin for procedural generation of roads and road systems
Zdeněk Doležal