Možnosti řízení marketingového oddělení AIESEC. – Yuliia Havrylova
Yuliia Havrylova
Bachelor's thesis
Možnosti řízení marketingového oddělení AIESEC.
Possibilities of managing the marketing department of AIESEC Praha
Abstract:
Práce se zaměřuje na odhalení nevyužitého potenciálu marketingového oddělení v AIESEC Praha. Cílem práce je odhalit, jak by AIESEC mohla zefektivnit činnost marketingového oddělení, a také zjistit, jak zlepšit strategii a komunikaci organizace, která posílí image AIESEC. V teoretické části se autor zabývá základními pojmy a koncepty marketingového strategického řízení, marketingovým holistickým konceptem …moreAbstract:
The thesis focuses on the untapped potential of the marketing department in AIESEC Praha. The aim of the thesis is to reveal how AIESEC Praha could make the marketing department more effective and to find out how to improve the strategy and communication of the organization to strengthen the image of AIESEC. In the theoretical part, the author deals with the basic terms and concepts of marketing strategic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90391
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Aldar Tsybyktarov
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Nam Hoang -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová -
Marketing projektu Crop up (AIESEC Plzeň)
Magdalena MAJEROVÁ -
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Kristýna Pavlová -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Aneta Lačevová -
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Veronika Losová