Yuliia Havrylova

Bachelor's thesis

Možnosti řízení marketingového oddělení AIESEC.

Possibilities of managing the marketing department of AIESEC Praha
Abstract:
Práce se zaměřuje na odhalení nevyužitého potenciálu marketingového oddělení v AIESEC Praha. Cílem práce je odhalit, jak by AIESEC mohla zefektivnit činnost marketingového oddělení, a také zjistit, jak zlepšit strategii a komunikaci organizace, která posílí image AIESEC. V teoretické části se autor zabývá základními pojmy a koncepty marketingového strategického řízení, marketingovým holistickým konceptem …more
Abstract:
The thesis focuses on the untapped potential of the marketing department in AIESEC Praha. The aim of the thesis is to reveal how AIESEC Praha could make the marketing department more effective and to find out how to improve the strategy and communication of the organization to strengthen the image of AIESEC. In the theoretical part, the author deals with the basic terms and concepts of marketing strategic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Aldar Tsybyktarov

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90391