Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost – Bc. Pavla Grimová
Bc. Pavla Grimová
Master's thesis
Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost
Importance of Lifelong Learning for Individuals and All the Society
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na význam celoživotního učení, a to nejen pro každého jednotlivce individuálně, ale také pro celou společnost komplexně. V teoretické části je charakterizováno celoživotní učení a jeho tři základní kategorie formální vzdělávání, neformální vzdělávání a informální učení, které prostupují počátečním vzděláváním, vzděláváním dospělých a vzděláváním seniorů. Je zdůrazněna úloha …moreAbstract:
The diploma work looks at the meaning of lifelong learning not only for each individual but for society as a whole. In the theoretical section lifelong learning is defined, as are its three basic categories formal education, nonformal education and informal learning which are interwoven with the beginning of education, adult education and senior citizen education. The role played by motivation in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2015
Accessible from:: 20. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Libuše Mazánková, Dr.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Grimová, Pavla. Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.11.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 11. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Neformální vzdělávání u malých řemeslných firem
Blanka Matulová -
Neformální vzdělávání v romské komunitě
Eva Kaňová -
Neformální vzdělávání a informační učení trenérů házené se zaměřením na využívání informačních technologií
Tomáš Augustýn -
Evropská identita: Erasmus+, neformální vzdělávání a neoliberální subjekt
Jakub Mácha -
Vliv neformálního vzdělávání v oblasti interkulturní výchovy a globálního rozvojového vzdělávání na středoškolskou mládež
Zuzana ŠVAJGROVÁ -
Možnosti vzdělávání dospělých.
Pavel Bureš