Školská integrace versus segregace ve vzdělávání žáků se sluchovým postižením - existuje nejlepší rozhodnutí? – Monika HOJDYSZOVÁ
Monika HOJDYSZOVÁ
Diplomová práce
Školská integrace versus segregace ve vzdělávání žáků se sluchovým postižením - existuje nejlepší rozhodnutí?
School integration versus segregation in the education of pupils with hearing disabilities - does the best decision exist?
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na problematiku integrovaného a segregovaného vzdělávání žáků se sluchovým postižením. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou podány základní informace o významu sluchu, vlivu sluchového postižení na vzdělávání a možnostech výchovy a vzdělávání sluchově postižených, včetně uvedení výhod a nevýhod vzdělávání ve škole pro sluchově postižené a vzdělávání …víceAbstract:
This work is focused on an issue of integrated and segregated education of pupils with hearing disabilities. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part there are given basic informations about the importance of hearing, influence of hearing disabilities on education, the possibilities of education of the hearing impaired, including advantages and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Zveřejnit od: 1. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOJDYSZOVÁ, Monika. \textit{Školská integrace versus segregace ve vzdělávání žáků se sluchovým postižením - existuje nejlepší rozhodnutí?}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6rgj2z/.
Jak správně citovat práci
HOJDYSZOVÁ, Monika. Školská integrace versus segregace ve vzdělávání žáků se sluchovým postižením - existuje nejlepší rozhodnutí?. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová