Consumer Perceptions of Instagram Influencers: The Case of Turkey – Altan Aydin
Altan Aydin
Diplomová práce
Consumer Perceptions of Instagram Influencers: The Case of Turkey
Consumer Perceptions of Instagram Influencers: The Case of Turkey
Anotace:
This study examines the perception of Instagram influencers by Turkish Instagram users who belong to Generation-Y. The goal of this research is to answer this question: What effects do Instagram influencers have on Turkish people and on their purchasing decisions who belong to Generation-Y? The primary data, which is collected from 84 respondents, is analyzed by descriptive statistics and correlation …víceAbstract:
This study examines the perception of Instagram influencers by Turkish Instagram users who belong to Generation-Y. The goal of this research is to answer this question: What effects do Instagram influencers have on Turkish people and on their purchasing decisions who belong to Generation-Y? The primary data, which is collected from 84 respondents, is analyzed by descriptive statistics and correlation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80304
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80304
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi