Altan Aydin

Diplomová práce

Consumer Perceptions of Instagram Influencers: The Case of Turkey

Consumer Perceptions of Instagram Influencers: The Case of Turkey
Anotace:
This study examines the perception of Instagram influencers by Turkish Instagram users who belong to Generation-Y. The goal of this research is to answer this question: What effects do Instagram influencers have on Turkish people and on their purchasing decisions who belong to Generation-Y? The primary data, which is collected from 84 respondents, is analyzed by descriptive statistics and correlation …více
Abstract:
This study examines the perception of Instagram influencers by Turkish Instagram users who belong to Generation-Y. The goal of this research is to answer this question: What effects do Instagram influencers have on Turkish people and on their purchasing decisions who belong to Generation-Y? The primary data, which is collected from 84 respondents, is analyzed by descriptive statistics and correlation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80304