Simona Bendová
Bachelor's thesis
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
An offer of a chosen tour operator
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vybranou cestovní kancelář - ALEX. Hlavním tématem je analýza nabídky cestovní kanceláře ALEX. První část práce vysvětluje teoretické pojmy jako cestovní kancelář, nabídka cestovní kanceláře, účastní cestovního ruchu a marketingový mix v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá nabídkou cestovní kanceláře ALEX, tedy produktu a dalším částem marketingového mixu. V závěru …moreAbstract:
The Bachelors thesis focus on a chosen tour operator - ALEX. The central topic is an analysis of the offer by Tour Operator ALEX. The first part explains terms such as a tour operator, an offer, a participant of the tourism or marketing mix in the tourism. The practial part works at the offer of the Tour Operator ALEX, covering the marketing mix. The SWOT analysis and the comparison with competitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50012
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Barbora Voříšková
- Reader: Zdenka Petrů
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50012
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s.
Kateřina Vaňkátová -
Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour
Veronika Pfaffová -
Podnikatelský plán cestovní kanceláře Victoria Tour
Lan Anh Pham Thi -
Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
Jana Míchalová -
Analýza pobytových zájezdů nabízených cestovní kanceláří DUHA TOUR s.r.o. v rámci Střední Dalmácie
Kateřina Knoppová -
Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Hindra tour s.r.o.
Klára Paterová -
Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR
Roman KREJSA -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami CK Duha Tour s.r.o.
Lucie Chytilová