Mgr. Lucie Pastvová

Master's thesis

Sociální reklama - úvod do problematiky jednoho z komunikačních nástrojů informování o celospolečenských problémech

Social Advertising - Introduction to one of the Communication Tools Used to Inform on Social Issues
Abstract:
Diplomová práce Sociální reklama - úvod do problematiky jednoho z komunikačních nástrojů informování o celospolečenských problémech pojednává o jednom z nejviditelnějších a nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Pohlíží na sociální reklamu jako na celek, kterému se snaží vytvořit teoretický rámec. Důraz je kladen na společenský rozměr a význam sociální reklamy v mezilidské komunikaci …more
Abstract:
Diploma thesis Social Advertising - Introduction to one of the Communication Tools Used to Inform on Social Issues deals with one of the most conspicuous and the most important instrument of marketing communication mix. The thesis focuses on social advertising as a whole and tries to build up its theoretic framework. The main stress is put on social dimension and on the sense of social advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2008
  • Supervisor: PhDr. Mgr. Romana Ferbarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta