Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb – Bc. Michaela Kopřivová
Bc. Michaela Kopřivová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb, jejím cílem je zjistit míru spokojenosti zákazníků a následně navrhnout vhodná opatření. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část, ve které jsou vysvětleny základní pojmy, konkrétně služba, marketingový mix služeb, zákazník a měření spokojenosti zákazníka. V aplikační části je charakterizována …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the successful undertaking services, the aim is to determine the level of customer satisfaction and then propose appropriate measures. This bachelor thesis is divided into two parts, theoretical, which explains the basic concepts, namely service, marketing mix of service, customer and customer satisfaction measurement. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/sm3u7/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Kateřina Mocová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPŘIVOVÁ, Michaela. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/6spdm0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová